Sunday 31 May 2009

What do we have now?


javascript blinking text - http://www.scarfonline.blogspot.com
Sekarang kami cuma ada 9 oblongs 5 oblongs , and 21 9 squares scarves


Untuk reserve the scarf, sila isi order form di sebelah kiri dan kami akan reserved dan hantar kan payment instruction....thanks!!!

Untuk gambar yang lebih jelas, sila click pada gambar-gambar berkenaan....( lebih terang)
Kami akan reserve item selama 5 hari selepas booking di buat , selepas 5 hari sekiranya tiada bayaran, scarf akan available semula kepada buyer yang lain...


Item akan di hantar mengguna kan normal post, tiada nombor tracking. Tetapi resit penghantaran mengguna kan royal mail akan disimpan sebagai bukti penghantaran ke alamat yang di berikan. Sekiranya pelanggan inginkan scarf di hantar menggunakan nombor tracking, sila hubungi kami dan bayaran tambahan akan dikenakan.

Kepada pembeli-pembeli dari negara selain Malaysia, kami boleh hantar tudung-tudung berkenaan, hanya order dahulu dan kami akan reserve, kami kemudian nya akan beri instruction untuk payment dan delivery ke alamat anda..!!!!!

Sekiranya anda ada kesukaran, sila email kepada kami di tierackscarf@googlemail.com dan sekiranya kami online ( ada meebo box di sebelah dengan status ==> Tie Rack Scarf in Online)
boleh lah terus chat dengan kami secara online


All items are guaranteed 100% authentic and brand new unless stated otherwise
Happy shopping ALL



No comments:

Post a Comment